Stół konferencyjny w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego

Urzędy, będące jednostkami wykonawczymi samorządu terytorialnego, są obiektami, w których wykonywanych jest szereg funkcji. Tym co w pierwszej chwili przychodzi na myśl, jest obsługa petentów. Na tym lista jednak się nie kończy. W urzędzie, podobnie jak i w innych biurach, często odbywają się narady robocze. Ponadto, zazwyczaj raz na miesiąc, odbywają się posiedzenia radnych danego samorządu.

Narady i posiedzenia wymagają z kolei zastosowania innego wyposażenia, niż w przypadku pokoi obsługi interesantów. Tablice suchościeralne, flipcharty, rzutniki multimedialne – takie właśnie urządzenia ułatwiają prowadzenie tego typu spotkań. Spójrzmy jednak na wyposażenie bardziej przyziemne, jakim są stoły konferencyjne.

Wygodny stół tego typu, wbrew swojej pozornej prostocie, powinien posiadać określone cechy. Przede wszystkim zapewniać ilość przestrzeni, pozwalającą na możliwość swobodnego zajęcia miejsca i rozłożenia na blacie dokumentów i laptopa. Ciężko sobie bowiem wyobrazić posiedzenie rady miejskiej, na którym radni siedzą ściśnięci przy stole, ocierając się łokciami.

Warto aby stół taki pozwalał także na zamontowanie mikrofonów do zestawu nagłaśniającego. W tym celu powinien posiadać przerwę w środkowej części, umożliwiającą doprowadzenie kabli. Ważna jest także stabilność stołu. Jeśli więc będzie wyposażony w kółka do przesuwania, istotne aby miały one możliwość zablokowania, tak aby stół nie przesuwał się samoczynnie, np. podczas zajmowania miejsca przez uczestników posiedzenia.